اسپانیا 3 امیتاز را از دست داد

اسپانیا 3 امیتاز را از دست داد




 

 


اسپانیا 3 امیتاز را از دست داد


تاریخ : چهارشنبه ،
26 مهر 1391

اوليويه ژيرو در دقيقه 94 گل تساوي را براي فرانسه زد تا اين تيم امتياز ارزشمندي از خانه اسپانيا بگيرد.



اسپانيا به آمار 25 برد پياپي در ديدارهاي مقدماتي نرسيد و فرانسه با گلي که در آخرين لحظه بازي به ثمر رساند بازي با اين تيم را يک بر يک مساوي کرد.



ديدار دو تيم بسيار جذاب بود و اسپانيا در دقايق ابتدايي به‌ويژه با حرکات يوردي آلبا خطرات بسياري روي دروازه حريف ايجاد کرد.



اما اولين ضربه را اسپانيا خورد. داويد سيلوا در دقيقه 12 مصدوم شد و جايش را به سانتي کاسورلا داد.



به گزارش گل، اسپانيا در دقيقه 25 گل اول بازي را زد. کرنر چابي به سرخيو راموس رسيد و ضربه سر او با دفاع ضعيف فرانسوي‌ها به تير دروازه برخورد کرد. هنگامي که راموس داشت حسرت آن ضربه را مي‌خورد ناگهان متوجه شد که پدرو توپ را در برگشت گرفته و توپ را سانتر کرده. اين ارسال را هوگو يوريس برگرداند اما راموس بلافاصله توپ را به سقف دروازه حريف کوبيد.

فرانسه در دقيقه 40 گلي زد که داور آن را مردود اعلام کرد. سانتر عالي يوهان کاباي به کريم بنزما رسيد و ضربه سر او در راستاي خط دروازه با ضربه سر ژرمي منز به گل تبديل شد اما داور آن را آفسايد گرفت. صحنه آهسته نشان مي‌داد داور اشتباه کرده.



فرانسه سپس فرصتي عالي در اختيار اسپانيا قرار داد. پدرو با خطاي خشن لوران کوشيلني در محوطه جريمه سرنگون شد و فليکس بريش براي اسپانيا پنالتي گرفت. سسک فابرگاس پشت توپ ايستاد اما ضربه ضعيف او را يوريس دفع کرد. اين دروازه‌بان تاتنهام در اواخر نيمه اول با درخشش خود نگذاشت فابرگاس و پدرو گل بزنند.



در ابتداي نيمه دوم هم آلوارو آربلوا پس از برخورد با فرانک ريبري مصدوم شد و جايش را به خوان‌فران از اتلتيکو مادريد داد تا او هم در اين بازي که در ورزشگاه بيسنته کالدرون برگزار مي‌شد به ميدان برود.



فرانسه به تدريج نمايشي عالي پيدا کرد و موقعيت‌هايي خوب داشت اما نمي‌توانست از آنها استفاده کند. تا اين که در دقيقه 94 بود که روي اشتباه مهلک خوان‌فران توپ به ريبري رسيد و سانتر خوش‌بينانه او را ژيرو تازه‌وارد با ضربه سر وارد دروازه ايکر کاسياس کرد.




کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل